02 septembrie 2012

Lansarea albumului Dedication 4 este amanata, din nou!

OK!! Un an diferit, aceasi poveste. Va amintiti? Anul trecut povestioara albumului Tha Carter 4...da! Cred ca este o problema cu cifra 4, asa cum fiecare cifra pare sa isi aiba semnificatia, cum ar fi cifra 3, semn al perfectiunii, asa si cifra 4, semn al amanarii. Asa ca, prieteni, feriti-va de cifra 4! Data lansarii albumului de mixtape se schimba, din nou. Nu-i nimic, iertam, da?
Data initiala, si finala sper, este cea de 3 septembrie, adica maine. Putina rabdare si  vom asculta in sfarsit mult asteptatul album de mixtape.
Luati schimbarea asta drept una benefica pentru toata lumea. Initial credeam ca albumul a fost lansat, astazi de dimineata am aflat ca a fost amanat, din nou, da! Deci mi-ar fi parut foarte rau ca din cauza problemelor computerului meu sa nu va pot tine la curent. Au fost niste probleme de cateva zile si de aceea nu am mai putut scrie. Daaaar, m-am intors:)
Pentru a ma revansa am vateva surprize:

1.Trailerul albumului D4 impreuna cu o explicatie. Lil Wayne spune ca albumul este gata, il are chiar in mana sa. Weezy adauga ca totul a fost ideea celui mai bun prieten al sau si manager, Bryan Cortez care a dorit sa faca totul diferit de acesta data. De obicei Weezy lansa albumele de mixtape online, insa Bryan nu a mai vrut ca sa fie totul for free(gratis).  Asa ca va lansa albumul in varianta CD. Lil Wayne spune ca asta nu a fost ideea lui, e doar o chestiune de afaceri, el face rap.


2. Un videoclip al unei melodii exceptionale, cu niste versuri moralizatoare si destul de inteligente. Melodia este a lui PJ Morton in colaboratie cu Weezy si se numeste Lover. Mi-a placut foarte tare si sper sa va placa si voua in aceasi masura.

                                                                                                      
3. Cateva cadre foarte reusite cu Lil Wayne in cadrul unui campionat de skateboarding.          







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu