14 februarie 2011

Poze Lil Wayne de la decernarile premiilor Grammy

Poze proaspat aparute pe un site american. Poze noi cu Lil Wayne de la decernarea premiilor anuale Grammy care au avut loc aseara, 13 februarie, in Los Angeles, California. Weezy insoteste cativa artisti de la Young Money care au fost nominalizati la premii. Il vad pe Lil Wayne mult mai matur, si sunt sigura ca toti au inceput sa il vada asa, cel putin si-a mai modificat stilul, desi mie imi place oricum ar fi, dar imbunatatirea asta mi se pare super.





































15 comentarii:

  1. Iar eu am spus ca nu sunt permise jignirile pe blogul meu. Fraier il vezi tu, dar in realitate este un rapper foarte bun, obisnuieste-te cu realitatea. Respecta-mi blogul. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce moaca de musca are!=))lol:)) si eu cred k e un fraier,rrom,plin de tatuaje!

    RăspundețiȘtergere
  3. pt anonim si libelula aia prima...sunteti niste idioti nu stiti sa respectati un cantaret adevarat la voi e "hai hai gutaaaa se stieee"

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici nu ai ce sa le faci, spun niste vorbe care ii fac pe ei sa se simta bn, poate din frustrare, ceva ce doar ei isi imagineaza, lil wayne nu e nici un fraier daca ar fi nu ar ma avea succes si ar fi un sarantoc.

    RăspundețiȘtergere
  5. mda, este pacat findca e criticat de niste copii frustrati..care nu au nici cea mai vaga idee desprea cum "arata" muzica adevarata..

    PS..
    pnm m-a dezamagit cu al2-lea pirs..:|
    primu` mi l-am bagat dar pt al-2lea nu mai am loc..:| il sun si ii zic:)) sa-l scoata xD

    RăspundețiȘtergere
  6. haha si eu mi-am facut pierce pt ca mi-a placut la el;00 dar nu a tinut mult cu ai mei:D asta a fost acum un an:))
    dar acum nu are 2 pierce-ri, are doar unul dar e bagat asa pe sub piele si are 2 capete ca cel de spranceana, oricum vad ca a inceput din ce in ce mai mult sa renunte la una din bile si sa para un singur pierce ca inainte asa ca nu te grabi sa iti fac alt pierce:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare blogul...sa mearga in continuare.Ma bucur ca mai e lume care asculta muzica buna.Cat despre prima tipa si ANONIMUL.:)).Nu ascultati Wayne..nu sunteti in stare sa intelegeti ceea ce face!!!Pace

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel mai tare rapper ! . Sii , stilul lui spune tott!:X . Si ptr. cei care il fac "fraier" , mai reduceti din manele si mai ascultati muzica buna ! :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. e foarte bun nu o sa cantati ca el niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu stiti cum sa il apreciati e fanul nr 1

    RăspundețiȘtergere
  11. eu sunt un mare fan ii copiez stilul cu pantalonii e cell mai tare rapper shh faremen come

    RăspundețiȘtergere
  12. muzicaa buna face omu' asta cu toate ca e plin de tatuaje:d respect cat pentru tine Lil Star sunt fff bune pozele:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Nume real: Dwayne Michael Carter Jr.
    Alias: Weezy F. Baby
    Data nasterii: 27 Septembrie 1982 (29 ani)
    Zodia: Balanta
    Locul nasterii: New Orleans, Louisiana, S.U.A
    Status marital: necasatorit
    Mama: Jacinda Carter
    Tatal: Dwayne Michael Turner
    Copii: Reginae Carter
    Inaltime: 1,66m
    Culoarea ochilor: Caprui
    Culoarea parului: Brunet
    Hobby-uri: muzica
    Educatie: Universitatea din Huston
    Site oficial: Lil-Wayne.org ;)

    RăspundețiȘtergere