22 februarie 2011

Tech N9ne vorbeste despre munca cu Lil Wayne in studio





Tech N9ne vorbeste cum a fost sa lucreze cu Lil Wayne in studio si la ce ne putem astepta de pe urma colaborarii. Se pare ca de asemenea Weezy va fi pe albumul lui Tech N9ne, numit  “Fuck Food“.
"A fost foarte placut sa il vad pe Lil Wayne asa cum l-am vazut eu. Ma refer in studioul lor din Miami, THE HIT FACTORY, am ajuns tarziu acolo, era cam 1. Ei au ajuns la 12. Am inceput sa scriu in jur de ora unu. Mi s-a facut somn pe la 2:30 am parasit studioul si am spus" hey, trebuie sa ma intorc inapoi maine". Si apoi ne-am intors in studio seara urmatoare si am inregistrat inainte ca ei sa se intoarca in studio. Intre timp Weezy a ajuns in studio, noi deja am inregistrat impreuna cu Mike Banger. A ascultat-o si chiar i-a placut, a ascultat-o de vreo 3 ori. M-a salutat si restul. A fost un sentiment placut. Am facut o melodie pentru THA CARTER IV si de asemenea face si o melodie pentru albumul meu. Vreau sa spun ca nu pot sa descriu melodia care am facut-o dar a facut rap ca un maestru. Stii cum a facut melodia "A Milli" si facea doar rap? BOOM. Exact asa am facut melodia. Am facut doar rap. Nu trebuie sa avem un anumit subiect, treaba merge. NU am habar cine a produs melodia. Nici macar el nu stia."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu