09 iulie 2011

"Tunechi's Back"

Se face anuntata data lansarii albumului de mixtape a lui Weezy care se va numi "Sorry For The Wait", cum v-am mai spus. Acesta va fi lansat pe 13 Iulie. Weezy a lansat deja o piesa. Aceasta se numeste "Tunechi's Back" si instrumentalul melodiei este din piesa lui Meek Millz ft. Rick Ross- "Tupac Back". (mersi pentru atentionare si scuze de confuzie).
Apropo, imi cer scuze ca nu am mai postat de o saptamana cred...dar nu au mai fost stiri care sa aiba legatura directa cu Weezy. Am vazut acum cateva zile un interview acordat de Birdman revistei XXL, pe a carei coperta a aparut. In interview a vorbit destul de mult despre Weezy. Nu prea am avut timp sa il traduc, dar daca e cineva interesat am sa o fac. Trebuie numai sa lasati un comentariu. Acum ascultati piesa:

2 comentarii: