06 august 2012

I Am Not a Human Being II


Lil Wayne vorbeste despre albumul  I Am Not A Human Being II si despre lansarea acestuia, care va avea loc la sfarsitul verii,  intr-un interviu acordat celor de la MTV.
Lil Wayne spune ca diferenta dintre primul album,  I Am Not A Human Being si cel de-al doilea, care a fost lansat in 2010, in timp ce era inchis, consta in faptul ca cel din urma nu a fost facut in graba. Astfel Weezy va putea sa il promoveze asa cum trebuie, ori sa filmeze un videoclip in momentul in care doreste.


" I Am Not A Human Being II, la asta lucram, pentru ca am terminat. Diferenta dintre acesta album si  I Am Not A Human Being consta in faptul ca muzica nu a fost facuta in graba. Atunci l-am facut in graba deoarece aveam planificata o perioada de 8 luni de vacanta pe acea insula (inchisoarea Rikers Island) si a trebuit sa grabesc totul, dar de data aceasta va fi altfel.

Am fost atent la orice detaliu. Veti avea parte de aceasi calitate ca si in cazul albumelor: Tha Carter IV, Tha Carter III, la fel si cu I Am Not A Human Being II. Sper ca va va placea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu