07 august 2012

Lil Wayne trece peste conflictul cu Pusha T

Intr-un interviu acordat celor de la The Associated Press in urma lansarii liniei acestuia de haine la magazinul Macy's din Los Angeles Lil Wayne vorbeste despre acel conflict izolat cu Pusha T, despre stil, despre colactia sa de haine si desigur despre skateboading. Acesta a vorbit insa si despre o afacere in care este implicat, insa nu a dorit sa dea prea multe detalii, acesta dorind sa isi tina o anumita latura departe de ochiul publicului. Intregul interviu il puteti citi mai jos:


AP: Care sunt planurile tale pe plan muzical? Si ce s-a intamplat cu acel conflict intre tine si Pusha T?
LW: Am terminat de inregistrat albumul  I Am Not A Human Being II. Si incepem sa lucram la albumul Young Money... Nu a fost chiar un conflict. Era doar vorba de mine. Am reactionat. A fost doar o reactie, o simpla reactie.  Nu imi cer scuze pentu asta, sunt om. A fost o reactie umana. Nu imi retrag cuvintele. Dar nu este vorba de nici un conflict. Conflictul este cu totul altceva, am lasat in urma asta. 
AP: Consideri ca esti cel mai stilat rapper?  Cum a evoluat stilul tau? 
LW: Nu ma consider cel mai stilat rapper. daca ar trebui sa numesc pe cineva, as numi pe Kanye West sau Andre 3000. Si da, stilul meu a evoluat, inainte ma imbracam corespunzator stilului meu. Acum sunt mai mult genul care se imbraca cu orice ii sta bine. Cred ca este probabil varsta de vina. 
AP: Cu ce contribui tu la skateboarding si de ce iti place? 
LW: Skate-ul are atat de multe stiluri. Cand te sui prima data pe skate, iti dai seama ca nu este doar un hobby sau un sport, este mai degraba un stil de viata. Sunt atat de multe stiluri incat oamenilor le  place orice aduc eu nou. Imi plac provocarile. Este atat de amuzant sa cazi si sa nu obti nimic, ca intr-un final sa reusesc. E ca si cum te-ai tine dupa o tipa care ti-a spus "nu" de o suta de ori, ca intr-un final sa spuna "da". Asta simt de fiecare data. 
AP: Cum ti-a venit ideea de a lansa propria colectie de haine? 
LW: Ideea mi-au dat-o prietenii si colegii. Imi spuneau "Tipule, te imbraci intr-un stil propriu tie si oamenii te urmeaza. Ar trebui sa ai propria ta linie de haine." Si a fost atat de usor. 
AP: Ai de asemenea esti implicat intr-o afacere cu o companie de bauturi racoritoare dar nu te prezinti ca un om de afaceri ca unii dintre colegii tai. Ti departe asta de in mod intentionat de persoana ta publica? 
LW: Cand este vorba de mine, sunt foarde deschis, cam asta vezi la mine, tu, ca public. Dar cand este vorba de afaceri, nu cred ca ar trebui expuse publicului. Si mai cred ca afacerile nu ar trebui facute publice in reviste. Afacerile ar trebui facute intr-o incapere, intre oamenii care participa la afaceri. Asa procedez eu. Si odata ce ies din acea incapere, revin la ceea ce sunt. Si de aceea nu ma prezint ca un om de afaceri, caci la sfarsitul zilei poti spune: "Capitalul tipului astuia continua sa creasca si nu este nimic care sa il impinga de la spate." 
AP: Este ambitia ta in afaceri mai mare decat ambitia in muzica? 
LW: Sincer, pot spune ca muzica mea va fi intodeauna mai grozava decat afacerile. Deoarece sunt de fel, muzician. Nu trebuie sa fiu platit, nici macar nu am nevoie sa am afaceri. Voi face muzica. Asa ca intodeauna muzica va fi preferata mea. ... Afacerile sunt afaceri. Muzica reprezinta viata. 
AP: Acesta este sezonul campaniilor electorale. Ai in plan implicarea in politica? Vei incuraja tinerii sa voteze?
LW: Da. ... Asta vine din cauza varstei, si din cauza vacantei la Rikers Island (inchisoarea din New York, unde Lil Wayne a petrecut 8 luni). Acum stiu cat de importante sunt voturile si campaniile. Dar cu totii stim ca viata o sa fie viata indiferent de cine va iesi presedinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu